tutungaç

antimanik geyiksif blog

Çok Oturgaçlı Tutungaç

Çok müellifli, yap-işlet-devret modeli günlük girişimi tutungaçtan e-postamı açınca haberdar oldum. Pek kıymetli FEA'nın davetine icabet ettik ve nihayet buradayız efendim. Bildiğiniz üzere genellikle öğrenciler ve eğitimle ilgili teba, son sınav günleri ve tez zamanları pek bir Türk-mücitTM olurlar. Ben de bu dönemlerden ikincisindeki bir tekil şahıs olaraktan; tam da kendimi hangi sanata adasam ya da hangi spor dalı bana uygun, wing-tsun mu yapsam? Elişi mi örsem? İki ters bir düz müydü? derken olan oldu ve bir fırsat doğdu:


Bundan böyle günlük hayatın elim karamaşından kurtulmak için bir tutungacımız var artık. Madem bu tutungaç bu kadar mühim; ben de pek ziyade bu halis duygularımı bir şiir ile ifade edeyim.



Bir tez yapıyorum adı ceyvi,
Hiç izlemiyorum artık tivi,
Cindy Crawford'un yanağındaki beni,
Genç yaşta verem etti beni.

Tutungaç'a geldi oldu depresyon,
Dayanamadı zavallı Paris Hilton.
Çilek aldım pazardan bir ton,
Rejime başladım yemiycem bu son.

Geldim Tutungaç'a duygulandım bir an,
Bizi de eleştir Armağan Çağlayan.
Okey'e dördüncü Ersin ARSLAN,
Sen de gel olsun artık Voltran.

Herkes izliyor internetten DivX Lost,
Komşuluk öldü kalmadı bir dost.
Bekliyorum yedim kaşarlı tost,
Duymadın mı yazdı Washington post.

Tutungaç'a başarılar. Güzel bir günlük,
Bugün baya yazdım yeter bir günlük.
Redkit der beng beng lükü lük,
Sigara içersen kullan bir küllük.

Etiketler: , ,

3 Tutu-yorum:

At 12 Haziran 2007 23:39, Anonymous Adsız said...

Hoşgeldiniz efendim; gelişiniz de muhteşem olmuş, blogun bana verdiği yetkiye dayanarak bu şiiri geleneksel tutungaç şiiri ilan ediyorum :P wing-tsuna (neyse artık) elişi yapmanıza gerenk yok artık tutungacınız var!

(sevgili ean'ın bu oluşumdan haberi var ama ne yazık ki kendileri buna kayıtsız kaldılar, yine de ismi duyunca 'hıı, güzel olmuş' demesi bile bize yetti :) )

 
At 13 Haziran 2007 03:17, Blogger Unknown said...

@fea; estağfiruallah efendim. siz bir işle iştigal edersiniz de güzel olmaz mı? :)

@pm; şiir harika..

şair bu şiirinde kentsel yaşam kültürünün sorunlarına eğilmiş. insanlararası ilişkilerin medyanın ağır magazin bombardımanı altında nasıl yozlaştığını minimalist bir bakış açısıyla vurgulamayı başarmış. tebriklerimizi iletiyoruz. :)

 
At 13 Haziran 2007 09:17, Blogger Firat said...

Teşekkürler arkadaşlar,
sizlere layık olmaya çalışıyoruz.

Şair Ersin ARSLAN'dan da bahsetmiş ama kimse üstüne alınmamış :)

 

Yorum Gönder