tutungaç

antimanik geyiksif blog

Ağaç ve tutungaç hakkında her şey

Dışses:d
İçses:i

d: N'oldu yine sustun bakıyorum?
i: Sana öyle geliyordur.
d: Yok yok, bugün başka bir suskunluk var öyle üzerinde.
i: Ya şeyi düşünüyordum, ağaçlar, acaba tutungaç olur mu ağaçlardan?
d: Bir rivayete göre bir ağacı ortadan böldün mü sağdaki yaprak sayısı soldakine eşit oluyormuş.
i: Tutungaç ve ağaç, yani bugüne kadar bunu nasıl farketmedim...
d: Solda bir yaprak düştü mü sağdan da düşüyordur bu mantıkla.
i: Üstelik salıncak kurup sallanma olanağın bile var, tabii salıncağı kurduğun dal sağlam olmalı.
d: O zaman solda bir yaprak çıktı mı sağda da mı çıkıyor?
i: Yoksa düşersin.
d: Çıktıktan sonra mı?
i: Hıı?
d: Sen beni dinlemiyorsun.
i: Ayrılalım o zaman.
d: Olur.

....bir süre sonra...

d: Havada bayağı bir sıcak bugün.
i: Öyle öyle. Hadi biraz they might be giants dinleyelim, sonra da ders çalışırsın.
d: Ben çalışırken sen ne yapacaksın ki?
i: Yarın için bir tutungaç bulacağım.
d: Ben tutungaç bulayım sen ders çalış?
i: Düv düv düdüv düv düv düv, so take me back to constantinople...
d: Çok komik.
i: Ehik ehik.
d: ....
i: Ehe ehe?
d: ....
i: Zuhahahaa?

Etiketler: ,

0 Tutu-yorum:

Yorum Gönder