tutungaç

antimanik geyiksif blog

Aranan Tutungaç Bulundu

Evet, beklenen tutungaç sonunda vizyona girdi. Yoğun çalışmaların ardından tamamlanan film dün izleyici karşısına çıktı.

Filmin konusu kısaca; bir grup insanın tutundukları, tutunmak istedikleri ve tutunmaya çalıştıkları tutungaçlar etrafında dönüyor. Daha ilk dakikalardan ilginç atmosferi ve etkileyici diliyle izleyiciyi etkisi altına almayı başaran film pek çok yönetmeni bünyesinde barındırıyor.

Filmin oyuncu kadrosu oldukça dikkat çekici. Tecrübeli ve yetenekli oyuncuların yanı sıra yeni oyunculara da şans tanınması eleştirmenler tarafından takdirle karşılandı.

Filmin yapımcı, yönetmen ve oyuncularından FEA bu projeyle oldukça iddialı olduklarını belirterek bu filmle amaçlarının Cannes'a çıkmak olduğunu söyledi.

İzleyici Yorumları:

-Serotonin varsa izlemem ben bu filmi.

-Çok ciks bu film yav.

-Katil kimmiş, anlamadım ben.

-Bu film Cannes'a çıkarsa ben de Ay'a çıkarım.

Etiketler: ,

1 Tutu-yorum:

At 13 Haziran 2007 13:59, Blogger solar said...

Bence en gerçekçi yorum sondaki yorum olmuş :) bu proje cannes'a çıksın ben de sirius'tan yerküre'ye dönerim :D

 

Yorum Gönder