tutungaç

antimanik geyiksif blog

Baloncuktan Tutungaç

Bugün hayata şöyle tutunuyoruz:

Bitmiş, daha doğrusu biteyazmış (dibinde azıcık kalmış, fazla değil ama, az da değil ama, göz kararı) bir şampuan kutusu veya bitmiş bir bulaşık deterjanı kutusu alıyoruz, biteyazmamışsa da bir şekilde biteyazdırıyoruz (içmeyin, çocuklardan uzak tutun, küresel ısınma var, öyle ortalıklara da dökmeyin, başka bir yöntem bulabilirsiniz, yaratıcı Türk zekasına her zaman güvenmişimdir).

Aldıktan sonra içine bir miktar su döküp çalkalıyoruz, köpürdü değil mi? Güzel, yapmak istediğimiz de buydu. Şimdi bir masa bulup sandalyemizi de yanına çekip düşünmek üzere oturuyoruz, yok afedersiniz, her şey daha az düşünmek içindi, bazen bu tutungacın amacını unutuyorum işte...

Eheem, düşünmemek üzere sandalyeye oturuyoruz. Şampuan veya deterjan kutumuza kenarlarından hafifçe basınç uyguluyoruz ve işte ilk ürünlerimizi elde ettik. Bunlar Yerkürelilerin 'baloncuk' olarak nitelendirdikleri şeyler. Ben onların dilini nerden mi biliyorum? Benim de beynimde onların konuşmalarını bana tercüme eden bir balık var.

Şimdi çıkan baloncukları patlayıncaya kadar takip edin, arasıra da baloncuklara tutunmaya çalışın, patladılar mı da içinizden şu şarkıyı söyleyin;

tutunamadım, tutunamadım
baloncuklara, şampuan kutularına
düşünmeyemedim, düşünmeyemedim
düşünceleri, baloncukları...

Etiketler: , ,

0 Tutu-yorum:

Yorum Gönder