tutungaç

antimanik geyiksif blog

Şişelere Şarkı Projesi


Bu bir tutungaç yapım projesidir.

İçtiğiniz meşrubat şişelerinin kağıtlarına dinlediğiniz şarkıların sözlerini yazmayı kapsar.

FEA tek başına bir ekip olduğundan seçilecek şarkılardan da sorumludur.

Yazılacak şarkıların bunalımla delilik arasındaki o ince çizgiye hitap etmesi gerekmektedir. Ayrıca şarkıların arasına içeceğin kalori değeri falan da yazılıp içindeki yabancı maddeler satırarasına saklanacaktır.

Bu projenin gelirleri de tutungaç fort yapımında kullanılacaktır.

Etiketler: ,

4 Tutu-yorum:

At 23 Haziran 2007 20:41, Blogger serotonin said...

Seçilecek şarkıdan senin sorumlu olman iyi bir şey. Zira bu proje yanlış kişilerin eline geçerse ölümcül olabilir:)

 
At 23 Haziran 2007 20:53, Blogger solar said...

Başkaları için de o yanlış kişi benim ama :P
gerçi bir şey olmaz; pink floyd öldürmez en fazla süründürür :)

 
At 24 Haziran 2007 21:20, Blogger Firat said...

efenim ben prehistorik bir bilgisayar müdavimi olaraktan bir şarkı önermek istiyorum:

ben seni unutmak için sevmedim
gülmen ayrılık demekmiş bilmedim
bekledim sabah akşam yollarını
ölmek istedim bir türlü ölmedim
-aşk bu mu sevda bu mu hayat bu mu
-kalp acı dünya hüzün gözyaşı dolu

şimdi sen kimbilir nerelerdesin
gelir gecelerden koşarak sesin
bana en acı haber kiminlesin
adını içimden hala silmedim
-aşk bu mu sevda bu mu hayat bu mu
-kalp acı dünya hüzün gözyaşı dolu

 
At 25 Haziran 2007 09:55, Blogger solar said...

Şarkı önerinizi kabul ettik; hatta izniniz olursa muhteviyatı kısmına da 'biraz kül biraz duman' yazarız tam süper olur :)

 

Yorum Gönder