tutungaç

antimanik geyiksif blog

Şakaysa hiç komik değil, ciddiyse çok komik


(Saçmaladıklarımı okutabileceğim hiçbir platform kalmadı be tutungaç kusura bakma. Kendi kendine yazıp okumak da bir yerden sonra sıkıyor adamı. Hem halen okuyan var mıdır burayı, ondan da emin olmamakla beraber, bu açıdan sadece bir nebze olsun rahatım.)

Sevgili tutungaç,

Bir savunma biçimi geliştirip "Hayata ahanda bundan dolayı sarılın." diyeceğim bir şey düşünüyorum bu aralar boş vakitlerimde. Birkaç tanesi şöyle:

-Sizi sevenler var.
-Sonra işlerin yürümesi için bir grup insanın size ihtiyacı var.
-Çocuklar halen gülümsüyor, hem de çok içten.

Hiç olmadı ağaçların karbondioksite ihtiyacı var yani, anlatabiliyor muyum?

Ama sen de görmüyor değilsindir; işler iyice sarpa sardı.

E elinden de bir şey gelmiyor; hani 'İmla kurallarına dikkat etmeliyim.' gibi bir şey de değil bu...

İşte böyle anlarda tüm imla kurallarını küçümsüyorum, biliyor musun:

istiyorus yasmak geliyo içimden ya da yawww demek istiyom gelcem diyom içimden kalıyom sonra bunlardan bisürü war diyom burda kar derken maddi kazancımıkastediyon yoksa bi yağış biçiminimi mesela yoq ben mileri ayrı yazıyom ama bugün değil hatta dahi anlamındaki deleri ve haatta hatta kileri bile ayırmayasım war.


(Başlığın telif hakkı ekşi sözlükteki abilere aittir.)

Etiketler: , ,

6 Tutu-yorum:

At 25 Ekim 2007 11:43, Blogger sailor said...

imla kurallarıyla kırmış olmana rağmen okuyom ben hala, gökahan dabak üstad kadar olmasanda olacak bişeyler:))))

 
At 25 Ekim 2007 12:16, Blogger solar said...

biz de tutungaç diye dergi mi çıkarsak:P

...(hayal kurma aşaması)...

tamam, çok kötü bir fikirdi:))

 
At 27 Ekim 2007 11:55, Blogger Firat said...

ya niye kimse okumuyormuş. Hem okunma kaygısı taşıyarak yazmıyoruz ki. İsteyen okusun efenim.

 
At 27 Ekim 2007 18:22, Blogger solar said...

öyle tabii; burası demokratik bir tutungaç.(o nasıl oluyorsa artık)

 
At 28 Ekim 2007 12:50, Blogger Büşra said...

Niye okunmuyormuş canım. Siz yazasınız diye bekliyen var burda.
Al bir demokratik platform daha, buraya da mı geldi demokrasi.
Girmediği yer yok yani. :)

 
At 28 Ekim 2007 20:54, Blogger solar said...

mutlak monarşi isterseniz o da olur, ama hükümdar ben olmam:) bu durumda 'gölge etme başka ihsan istemem' rolü bana uygundur:P

 

Yorum Gönder