tutungaç

antimanik geyiksif blog

herkesin tuttuğu ...

Yeni albümümüz çıktı tüm müzik marketlerde:




Etiketler: , ,

13 Tutu-yorum:

At 1 Ağustos 2007 12:58, Blogger solar said...

Sevimli cd tasarımına rağmen bu albüm satmaz. Şarkıları beleş bırakalım nete, 'Her şey sanat için.' falan deriz bari.

Birde ilginç olan kişi-şarkı uyumu. Hadi beni geç, Serotonin'in her gün yemek derdine düştüğünü nerden anladın :P

 
At 1 Ağustos 2007 13:05, Blogger serotonin said...

Bence burda bir gizli dosya var:P

 
At 1 Ağustos 2007 13:09, Blogger solar said...

@serotonin; anlaşıldı yine x-files izlemişsin sen :)

 
At 1 Ağustos 2007 13:13, Blogger serotonin said...

Beni analiz etmeyin arkadaşlar ben paranoyak bir insanım:P

 
At 1 Ağustos 2007 13:19, Blogger Firat said...

@Fea: Nasıl tutmaz ya? Benim o yanık sesime rağmen tutumazsa artık bilmiyorum ...

Şarkı uyumu denk düştü diyelim Valla kimse alınmasın.

Gizli dosya yok ama "hidden track" saklı parça var.

 
At 1 Ağustos 2007 13:29, Blogger solar said...

@pismikrop: ama bu albümde ben de varım onu da düşün, neyseki şarkı enstrümantal :P

Saklı parçayı tahmin edeyim mi, 'ben seni unutmak için sevmedim'i yeniden yorumlamışsındır('cover' diyorlar) :)

 
At 1 Ağustos 2007 14:21, Blogger Firat said...

Yok benim sesimden değil sadri alışık'ın sesinden:

bu da mı gol değil?
http://www.youtube.com/watch?v=j6lRgM7yu2Q

 
At 1 Ağustos 2007 15:02, Blogger solar said...

Bu videoyu yakın zaman evvel bir daha izlemiştim; evet böylesi bir albümde olması gerekir. Şuraya bir kısmını bırakayım da olası dinleyiciler albümü almaya koşsun:

"Ya bu maç be.. Tıpkı bir maç. Ama böyle hayat sahasında oynanıyor. Oyuncuları bizleriz. Topumuz da namusumuz, vicdanımız, insanlığımız. Ben, ben Osman. Ofsayt Osman. söyleyin be... Allah rızası için söyleyin. Gene mi atamadım golü ha? Bu da mı gol değil be? gol mü?"

"gol!"

 
At 1 Ağustos 2007 21:20, Blogger abaküs said...

işte beklenen albüm :P

tutması için, artık beyaz showlara, makinalara, sabah kuşağındaki ev hanımlarına yönelik aptal programlara katılmanın vaktidir.

kısa yoldan tutmanın zamanı gelmiştir. bütün tutungaçlar bizimdir :P

 
At 1 Ağustos 2007 23:12, Anonymous Adsız said...

Ben de "tutunulmaz" şarkısı ile CD'de yer almak istiyorum. Bir dışardan tutunan olarak. meclis dışından birileri bakan bile olmuştu geçmişte, Tutungaç'ın dışından CD'ye eklenemiyor muyuz?

 
At 1 Ağustos 2007 23:43, Blogger solar said...

Buna değerli yapımcımız pìsmíkrøp karar verir :)
Bence 'tutunulmaz' süper seçim, kesin kabul eder, yani galiba :D

 
At 2 Ağustos 2007 08:37, Blogger Firat said...

Tabi ekleriz ne demek. Şarkıyı söylediğiniz bir ses kayıt dosyasını bize gönderin. Biz de burdan yayınlıyalım. Şöyle seslice sölediğiniz bir video kaydıda olabilir. :)

O an kulakların çınlasın
Patron seni andığında
Aman sakın tutunmayasın
İşe geç kaldığında

Tutunulmaaaaaz, tutunulmaaaaz
Tramvay arkasından tutunulmaaaz.
Troleybüsler, Tramvaylar
Nasıl olur tutunuluuur.

 
At 21 Ekim 2007 10:20, Blogger Unknown said...

parçalarım iznim alınmadan albümlere konulmaktadır. Sizi dava ediciiiiim :p

 

Yorum Gönder