tutungaç

antimanik geyiksif blog

Yapabildiklerimiz, Yapamadıklarımız...

Bugün kendimizi her zaman yapmak istediklerimize adayalım. Bir film izlediğimizde o anda keşke ben de yapabilsem dediğimiz ya da çocukken çok istediğimiz ama bir türlü yapamadığımız şeyleri yapalım.

Örneğin; İmparatorun Yolculuğu’nu izledikten sonra acaba karnımın üstünde kaymak nasıl bir duygu diye mi düşündünüz? Yatın yere efendim yüzüstü. Kapatın gözlerinizi şimdi itekleyin kendinizi. Olmuyor mu? Mühim değil, büyük ihtimalle yer kaygan değildir. Ya da Üç Renk: Kırmızı’yı izledikten sonra o korku ifadesini siz de mi yapmak istiyorsunuz? Geçin aynanın karşısına, buruşturun yüzünüzü. Olmuyor mu? Mühim değil, büyük ihtimalle arka planınızın kırmızı olmamasındandır. Bakın, bu sayede size hem bir tutungaç veriyoruz hem de aynaya bakmak için bir sebep.

Size bunları asla yapamazsın diyenler mi oldu? Hatta hasta olduğunuzu mu söylediler? Bir kez de siz duymamazlıktan gelin. Tabi bunu CSI:NY izleyipte otopsi yapmanın nasıl bir duygu olduğunu merak ettiğinizi onlara anlattıktan sonra söylüyorlarsa ve siz onları duymamazlıktan gelip amacınızı gerçekleştirmeye çalışmışsanız bu durumdan hiçbir şekilde sitemiz sorumlu tutulamaz. Size bu durumlarda Tutungaç Fort'u öneririz.

Etiketler: , , ,

4 Tutu-yorum:

At 19 Temmuz 2007 22:48, Anonymous Adsız said...

Kandilinizi kutluyorum tutunan arkadaşlar. Tüm tutunamayanlara da bir gün tutunacakları güzellikler nasip etsin mevla.
Bugün duaya tutunulabilir mesela.

 
At 19 Temmuz 2007 22:57, Blogger solar said...

sağolun efendim, duanıza amin deyip, hayırlı kandiller diliyorum.

 
At 20 Temmuz 2007 11:08, Blogger serotonin said...

Teşekkür ederiz efendim. Sizin de kandiliniz mübarek olsun..

 
At 20 Temmuz 2007 11:17, Blogger abaküs said...

Evet evet herkesin kandili mübarek olsun. Dua en güzel bir tutungaç!

 

Yorum Gönder