tutungaç

antimanik geyiksif blog

Tutungaç İstatistiği

Efendim; blogumuz açılalı bir ay oldu, hatta ikinci ayını bile yarıladı sayılır. Kim ne kadar tutunmuş buyrun bakın (bu istatistik keyfimize göre arasıra güncellenecektir):

Etiketler: ,

5 Tutu-yorum:

At 17 Temmuz 2007 20:36, Anonymous Adsız said...

Ben bile daha çok tutundum yorumlarımla, pes yani...

 
At 17 Temmuz 2007 21:16, Blogger solar said...

buyrun gelin yazılarınızla da tutunun :)

yazarlarımızın çok vakti olmuyor, en çok boş vakti olan benim sanırsam :P

 
At 17 Temmuz 2007 21:48, Blogger Firat said...

Ben teze tutunuyorum malesef affedin beni bir süre

 
At 17 Temmuz 2007 22:16, Blogger solar said...

@pìsmíkrøp : Allah kolaylıklar versin. (Olmadı teziniz bitince yayınlarız, herkes tutunur :P)

 
At 18 Temmuz 2007 02:55, Blogger Unknown said...

tembelliği tutungaç haline getirmiş bi insanım benim sık yazmamı beklemeyin :D

Gzelem lazım yazıy da o yorum gelmedi zaten napalım :p

 

Yorum Gönder