tutungaç

antimanik geyiksif blog

Ey gidi günler 1

Öncelikle bir merhaba demek lazım.
Tutungaçın en tembel yazarı olarak herkesi selamlıyorum. Hayır nereden çıkarttın en tembel benim gibi iddialarla gelmeyin lütfen ilk mesajım olduğunu farkedin :)

Fazla uzatmadan bir şeyler karalayayım dedim.

Şu günlerde eski çizgi filmlere takmış durumdayım. Aslında sadece çizgi filmlerle sınırlamak haksızlık olur. Eski müzikler, eski kitaplar, eski filmler... Ve bir arkadaşın söylediğine göre bu ne yazık ki yaşlanma belirtisiymiş. Napalım sağlık olsun...

Asıl konu çizgi filmlerdi. Tom ve Jerry, Sylvester ve Tweety gibi klasiklerden yüzlerce blogda yüzlerce defa bahsedilmiştir sanırım. (ki gördüklerimin en iyilerinden biri fea'nın kiydi :tık tık)

Bugün size daha az bilindik fakat kendi adıma daha az sevmediğim bir karakterden bahsedeceğim:


O geceleri kanat çırpan terör,


O gözlerinizi yaşartan soğan,
O ayakkabınıza yapışan sakız,
O sizi gece 3'te uyandıran yanlış numara,
O sizi yolda bırakan bozuk buji,
O kullanılan her çekteki 10 dolar komisyon,
O elinizin ulaşamadığı yerdeki kaşıntı,
O ruhunuzun karatahtasını gıcırdatan tırnak,
O ayakkabınızdaki çakıl taşı,
...

O Darkwing Duck...




Süper süper kahramanlardan ziyade esprili ve sakar süper kahramanları daha süper bulan birisi olarak Darkwing Duck küçüklüğümün en süper süper kahramanlarından. (Çok süper bir cümle olmadı biliyorum)

Birkaç defa videosunu youtube'dan izledim durdum. Sizler le de paylaşayım:



Keşke günümüzde de böyle çizgi film tutungaçları yapsalar. :)

O zaman Darkwing Duck'ın dediği gibi...
"Let's get dangerous"

Etiketler: , ,

2 Tutu-yorum:

At 8 Temmuz 2007 12:03, Blogger solar said...

Merhaba, hoşgeldin :)

Videoyu izlerken ortaokul yıllarıma döndüm, çizgi film kuşağını kaçırmamak için erkenden uyanıp televizyon başına geçtiğim günlere...

Darkwing duck'ta çocukluk kahramanlarımdan biriydi, artık yayınlamıyorlar sanırım.. Arkadaşın haklı galiba, yaşlandık artık, ama olsun hep böyle kalacak değiliz ya..
"let's get dangerous" :)

 
At 8 Temmuz 2007 12:51, Blogger serotonin said...

Ben hayal meyal hatılıyorum bu çizgi filmi ama daha çok yandaki kaslı ördeği hatırlıyorum nedense.

Aslında günümüzde de böyle tutungaçlık çizgi filmler var. Hem de o kadar çok ki çocukların tutunmak için pek çok seçeneği var. Onlar sadece çizgifilme tutunmuyorlar onun peşinden gelen tasolara, kartlara, posterlere, yatak örtülerine tutunuyorlar yani onların tutunacak çok şeyi var ama ne kadar çok tutungaçları olursa o kadar çabuk tüketiyorular diğerlerini, bir zamanlar Red Kit olan çocuk şimdi Ash(pokemon) oluyor böyle olunca da ikisini de özümseyemiyor. Onlar tutungaçlarına sizin Darkwing duck'a tutunduğunuz ya da benim Candy'ye Heidi'ye tutunduğum gibi tutunamıyorlar malesef. Ve bence bu tutungaçlık çizgifilmlerin azlığından değil çokluğundan kaynaklanıyor.

 

Yorum Gönder