tutungaç

antimanik geyiksif blog

Tutungaçlık İlkokul Fişleri

Öğrenci kardeşlerimize yazın pratik yapmaları için birkaç fiş:

-Tuna tutunamayanlardan olma.
-Ahmet hayata sıkı tutun, düşersin.
-Ayşe çabuk o bilgisayarın başından kalk, kime diyorum ben.
-Fatma Ayşe'yi diskoya götür.
-Gülin o seni sevmez Pelin'i sever.
-Hilmi batmasın bu dünya, bitmesin bu rüya.
-Nil tek taşını kendin al, tek başına kendin tak.
-Ezgi saçmalamayı bırak.

Etiketler: ,

3 Tutu-yorum:

At 6 Temmuz 2007 18:18, Blogger abaküs said...

Bunlar süpermiş! Çok canım çekti biraz devam edeyim dedim.

-Ali ata bakmayı bırak, tutunmaya bak.

-Ali tutungacı bırak, hayata tutun.

-Ali sadece televizyon izle, herkes gibi yaşa.

-Ali, sana da çok yüklendim, en iyisi ata bakmaya devam et.

 
At 7 Temmuz 2007 14:07, Blogger Firat said...

Bir de Cem YILMAZ'ın gösterisinde söylediği "Ayşe Tut!" diye bir fiş vardı.
Fakat daha sonra onu temenni kategorisine koymuşlardı.

Orjinalinin "Ayşe topu tut, tut Ayşe tut." olduğunu düşünmekteyim.

 
At 8 Temmuz 2007 11:53, Blogger solar said...

@abaküs; ben de siz devam ettirirsiniz diye temenni etmiştim, çokta güzel oldu:)

@pm; orjinalini hatırlamıyorum ya..

 

Yorum Gönder