tutungaç

antimanik geyiksif blog

Akut şablon sendromu

Ey tutungaç sakini bu sana bir duyuru;
Haberin var mı ki bizim eski şablonumuz tuzla buz oldu!

Yok valla ben bir şey yapmadım. Serotonin kardeş dedi ki 'Aaa tutungaç'a nolmuş böyle' biz de bakalım dedik, ne olmuş diye...

Tam olarak şu olmuştu: Yazılar havada asılı kalmış ve not defteri görünümünde bir bloga dönmüştü zavallı Tutungaç.

Antimanik geyiksif blogumuz
bu yaşadığı talihsizliğe rağmen halen yıkılmadı ayakta. Fakat bence bizim eski şablonumuz da güzeldi, alışmıştık. Ben yine onu kaydettim, eski haline getirmeye çalışacağım burayı.

Ya da, kendi haline bıraksak düzelmez mi...

Belki de kronikleşir. Ne yapayım bilmiyorum ki, ben doktor değilim.

Etiketler: , ,

2 Tutu-yorum:

At 24 Ağustos 2007 19:27, Blogger serotonin said...

Ben bu halini çok beğendim diğerini de seviyordum, bu da güzel. Mavi mavi, ferah ferah, çiçekli miçekli ve daha bir çok ikileme:P

Ellerine sağlık Fea:)

 
At 25 Ağustos 2007 21:38, Blogger solar said...

Ne demek efendim, beğendiğinize sevindim. 'Gördüğüme sevindim' adlı güzide eser geldi aklıma, ama görmedim.

 

Yorum Gönder