tutungaç

antimanik geyiksif blog

Tutuvole'den Magazin Çalışmaları

Tutuvole magazin olarak tutungac.blogspot.com'un üyelerinden iki kişinin konuşmalarını ele geçirdik.

Serotonin: ben sana canice fikirlerimden bahsediyorum sen bana edebiyat yapıyorsun
ne zaman biz bu hale geldik söyleee
itiraf etttt
rosalindaaa

FEA: rosa rosa
de la rosa hermando arkansas herouna esperaldo domestikus kümülüs
ismimi kısaltma bir daha

Serotonin: pardonnn

FEA: ben sana eldarado diyor muyum?

Serotonin: uzun adım ne ola ki

FEA: sen kendin bilmezsen bu nice okumaktır

Serotonin: yok ben seni test edicem
de bakam doğru mu biliyon

FEA: peki yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim eldarado hermondas almonoyia nenmondas elürüs kerbalos

Serotonin: ya niye benimki erkek ismi gibi
seninki rosalı mosalı

FEA: ne bilim ya sen başlattın
ben bunların cinsiyetlerini isimden çıkaramıyorum
kusura bakma

Serotonin: ben çıkartıyorum pembe dizi kariyerim sağolsun
başlamıyorlar artık eskisi gibi


Evet, durumun vehametini anlatmaya bizim kelimelerimiz yetmiyor. Sizinkiler yeterse tutu-yorum yazın, boşluk bırakın, yorumunuzu yazın ve tutungac.blogspot.com'a gönderin. Siz de katılın,siz de kazanın...

Etiketler: , , ,

11 Tutu-yorum:

At 16 Ağustos 2007 13:58, Anonymous Adsız said...

coşmuşsunuz yine maaşallah.
performansınız zirve yapmış.
sizi pembe diziciler sizi.
En son ortaokul zamanlarımda izlemiştim ben onlardan. Bir de avrupa yakasının pembe dizi formatındaki bölümleri var tabi.

 
At 16 Ağustos 2007 14:29, Blogger solar said...

Biz annemle beraber Yalan Rüzgarı'nı izlerdik ya, hey gidi günler hey..

Şimdi de Hatırla Sevgili'yi izliyorum, hatta tatile girdiğinden beri özlüyorum :)

(Yeni ismin hayırlı olsun :))

 
At 16 Ağustos 2007 16:21, Anonymous Adsız said...

ben de onu izlemiştim annemle,
viktor la niki vardı.
ıyy, nasıl izlemişim
daha fazla yazıp, döküman bırakmayayım kirli tarihimle ilgili... :)

 
At 16 Ağustos 2007 22:40, Blogger solar said...

bir de eşli vardı :)
olsun ya, bak şimdi ne güzel ortak bir nokta yakaladık iyi ki izlemişiz :P

 
At 17 Ağustos 2007 12:04, Blogger serotonin said...

Olsun iyiki de izlemişiz eskiden onları izlemeseydik şimdi iyi mi kötü mü olduklarını bilemezdik ama dimi (tek savunmam bu:P)

 
At 19 Ağustos 2007 14:13, Anonymous Adsız said...

Bu mudur yani, zayıf savunma. :)

 
At 19 Ağustos 2007 20:35, Blogger solar said...

Bir de bana avukat ol derlerdi, daha kendimi savunamıyorum :D

 
At 19 Ağustos 2007 21:01, Anonymous Adsız said...

"avukat olmazsan bari öğretmen ol" demezler miydi?
Öğretmen olmayı çok istemesine rağmen yanlış tercih kurbanı olarak haberci olmuş biri olarak bu lafa her zaman çok bozulmuş ve de gıccık olmuşumdur.

 
At 20 Ağustos 2007 08:56, Blogger solar said...

Dediler ya, 'doktor ol' da dediler ama çok şükür ona puanım tutmadı. Ben de işin içinde matematik olunca öğretmenliğe tamam dedim, ortak bir noktada buluşmuş gibi olduk..

Ben aslında astronot olmak istiyordum ama işte onun da iş alanı yok :)

 
At 20 Ağustos 2007 14:28, Anonymous Adsız said...

Ya evet, epey erken doğmuşsun onun için:)

 
At 20 Ağustos 2007 15:11, Blogger solar said...

Değil mi ya, gelecekte ek iş olarak yaparlar artık:)

 

Yorum Gönder