tutungaç

antimanik geyiksif blog

Gölgesinden hızlı silah çeken yalnız kovboy...

Hani bitmemesi gereken şeyler vardır ya, işte Red kit de onlardan biriydi benim için.

Yahu en uzun boyluya en aptal demeyi öğrendik biz Red kit'ten hiç olmadı...

En garibi de hapishaneye düşen herkesin çizgili bir şeyler giydiğini sandık. Bir de ıslık çalınca bütün atların sahiplerini bulduğunu düşündük(hımm, bu konuda halen kesin bir fikrim yok doğrusu). Galiba çoğulu anımsatan düşüncelerimi değiştirip tekil yapsam daha iyi olurdu; ama ben bir 'lonesome cowboy' değilim; yani birkaç kişi daha düşünmüştür bunları sanıyorum...

Neyse efenim, sevgili Sinan'ın meşhuuuur(değildiyse de artık oldu :P) müzik arşivinden nasiplenerek hatırladığımız şu şarkıyı sizlerle paylaşmak isterim son olarak; tabii ki de hafızalarımıza kazınan o 'the end' ile beraber...



(emeğe saygı linkleri)

Etiketler: , , , ,

4 Tutu-yorum:

At 1 Kasım 2007 11:47, Blogger Büşra said...

çocukken en sevdiğim çizgi filmlerden biriydi red-kit.
Ama bir de voltran vardı, o da gözdemdi yani. 5 tane aslan kafalı birleşiyor, voltran voltran voltran...
sitroenin:) arabadan robota dönüşen reklamını ondan seviyorum herhalde ben, şimdi farketti bak bunu :)

 
At 2 Kasım 2007 18:45, Blogger Unknown said...

AAaaah ahh... çizgi filmlerin en kötü yanları bitmeleri değil miydi zaten.

Şimdi ne kadar sempatiyle yaklaşsam da bu bitiş ekranına sinir olduğumu itiraf etmeliyim. Bir çizgi filmin bitmesi tek durumda o kadar da kötü değildir:
o da ardından birinin başlaması :D

Bu arada gururum okşandı walla.Şimdi müzik falan yolladım ya havalara girdim... :) Aam bendeki versiyonu daha güzeldi bence :P

 
At 2 Kasım 2007 19:06, Blogger solar said...

@uragan; voltran'ı ean'a soracaksın sen, hastasıydı:) hatta sokakta birinden duyduğu şu cümleyi halen söyler durur;

eliyle helikopteri gösterip;
"aha voltranın kafasini bu oluştiriii"


@sinanonur; şimdi şöyle bi sorun var, şarkı sadece çizgi filmin bitiminde çalıyordu :)

senin yolladığın versiyon daha güzel de youtube'da bulamadım, napalım kolay bulunmuyor senin arşivdeki şarkılar :P

 
At 9 Kasım 2007 18:15, Anonymous Adsız said...

selam la, tutunamayan gardaşlar.
bana da uğrayın, beni de ekleyin reytingim artsın la...
:)kızmayın kafayı sıyırdım da...

 

Yorum Gönder