tutungaç

antimanik geyiksif blog

Feysbuuk!!!

Olmuyorum kaaardişim, üye olmuyorum, davet göndermeyin...

Ben ilkokul arkadaşlarımı hiç sevmezdim, soruları yanlış çözenlerle alay eden, 'seni annene diyceeeem' diyen bir grup kendini bilmez adamı şimdi bulsam ne olacak? Üstelik içlerinden biri havuza 'ayçiçek yağı kutusu' atayım derken kendini de atmıştı, böyle de şuursuz insanlardı benim ilkokul arkadaşlarım işte...

Feysbuuktaki fotoğraflara da bir bakıyorum, maşallah hepimiz Angelina Jolie, hepimiz Tom Cruise... Fotoşopla ufak rütuşlar attığım fotoları feysbuka koyupta bütün dünyayı kandırmaya ne gerek var, ben kandırılmakta istemiyorum, fotoşop çıktı mertlik bozuldu. Hem güzelliğin on para etmezki bu bendeki aşk olmazsa...

Birbirinizi feysbuukla dürtmeyin, rakı şiş kebap göndermeyin; arayın en yakın arkadaşınızı çıkın sahilde bir tavla atın, temiz hava falan, açılırsınız...

(artık solar'ım fea kimliğimi kaybettim, hükümsüzdür.)

Etiketler: , ,

4 Tutu-yorum:

At 29 Kasım 2007 10:47, Blogger Büşra said...

Feysbuuktaki fotolara ben de çok gülüyorum solar ya. Bazıları da gelinlikli filan foto göndermiş, o konudakiyorumlarını alayım, müsait olduğunda:)

 
At 29 Kasım 2007 14:26, Blogger solar said...

ya o düğün fotoğrafları ayrı bi konu zaten..

benim favorim hani şu merdiven önünde gelinle damadın elele sanki geleceğe baktığı poz :D Bi de o fotoğraflarda genelde gelinler gülerken damatlar somurtuyorlar dikkatimi çekmiştir. Eee o kadar masraf falan adamlarda gülecek hal kalmıyor tabii:)

modern işkence yöntemleri dedikleri bunlar olsa gerek...

 
At 3 Haziran 2008 20:05, Blogger miracda said...

Facebook amacını açtı gidiyor.Yeni bir netlog,yonja doğuyor.Yazık..

Bu arada her bir yanı tutunamayanlar sarmış..Bloglarda Turgutları,Selimleri görmek güzel: )

 
At 3 Haziran 2008 21:16, Blogger solar said...

işin geyiği bu:) ama aslına bakarsak selimlik kitaplarda kaldı, bizler ancak selim'in bir parçası olabiliriz, onu da başarabilirsek tabii..

 

Yorum Gönder